ZŠ Chlum u Třeboně

Příspěvky z poznávacího výletu do Anglie

2. den v Anglii
Druhý den jsme navštívili další zajímavá místa, jako jsou Křídové útesy, které jsou součástí parku a Beachy Head. Odpoledne jsem vyrazili do Smuggles Adventure, což jsou pašerácké jeskyně. Nesmíme zapomenout ani na zříceninu Hastings Castle. Dnešní den jsme si moc užili a těšíme se na další dny.
Veronika Řepová, 9. třída

3. den v Anglii
Dnes jsme nastoupili do autobusu, který pro nás přijel v 8 hodin a hned na to jsme vyrazili dlouhou cestu do Southhamptonu, kde jsme nastoupili na trajekt a vyrazili na Isle of Wight. Zde jsme jezdili autobusem po krásné přírodě Anglie. Poté jsme udělali kratší zastávku na nákupy různých věcí a jídla a šli jsme se podívat na nedalekou vyhlídku. Pak jsme nastoupili do autobusu a ten nás dovezl k obchodu, kde jsme si nakoupili potřebné jídlo a pití na cestu do Londýna a cestu zpět do ČR. Jelikož jsme měli málo času, protože jsme nestíhali, tak jsme se vydali k nedalekému hradu Arundel a udělali si menší procházku po městě. Po kratší pauze jsme se vydali zpět na dlouhou cestu k našim milovaným a hodným rodinám, které nás vyzvedli ve 20 hodin a odjeli jsme na večeře. Byl to krátký den, ale za to jsme si to moc užili a nejraději, až na některé jedince, bychom tu všichni ještě zůstali o trochu déle.
Zdraví 9. třída ZŠ Chlum u Třeboně a 8. a 9. třída ZŠ Suchdol nad Lužnicí
Matěj Jakeš

4. den v Anglii
Poslední den v Anglii jsme navštívili hlavní město Londýn. První návštěva byla v London Eye, kde jsme měli krásný výhled na centrum Londýna. Dále jsme se šli podívat na Elizabeth Tower, kde je známý zvon Big Ben. Nesmíme zapomenout ani na Buckinghamský palác, Westminsterský palác a Trafalgarské náměstí. Nesměl chybět ani rozchod, který si užil každý jinak. Tímto bychom chtěli jako 9. třída poděkovat naší paní ředitelce, že nám zařídila výlet do Anglie, naší paní asistentce Lence Urbanové, učitelům ze ZŠ Suchdol nad Lužnicí a naší průvodkyni Míše, že to s námi zvládli.
Děkujeme!

tel.: 722 290 469

ostatní kontakty

DŮLEŽITÉ ODKAZY

Vzájemným učením - cool pedagog 21. století (CZ.1.07/1.3.00/51.0007)

Chcete udělit souhlas s využíváním sledovacích cookies?